Vill bara meddela att jag nu även finns ute i rymden. En asteroid som cirklar runt Jupiter har döpts till Babben av astronomiavdelningen vid Uppsala Universitet. Det känns bra 🙂
Grattis!
Coolt!
Jag visste redan att du är en stjärna 🙂
Härligt, roligt,spännande!Du vet väl att himlen är runt hörnet? :))
Ditt nya paradnummer måste väl då vara ”Vill Ni Se En Stjärna, Se På Mig”
Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Grattis!
Coolt!
Jag visste redan att du är en stjärna 🙂
Härligt, roligt,spännande!Du vet väl att himlen är runt hörnet? :))
Ditt nya paradnummer måste väl då vara ”Vill Ni Se En Stjärna, Se På Mig”